تولید انواع سیم برق و کابل برق با روکش پی وی سی و کیفیت بالا

راجین کابل پارسیان تولید کننده انواع سیم برق و کابل برق با تنوع سایز و ولتاژ

تولید انواع سیم برق و کابل برق با روکش پی وی سی و کیفیت بالا

راجین کابل پارسیان تولید کننده انواع سیم برق و کابل برق با تنوع سایز و ولتاژ

شرکت راجین کابل پارسیان از شرکت های تولید کننده سیم برق و کابل برق در انواع مختلف اعم از کابل افشان و کابل مفتولی , سیم افشان و سیم مفتولی با هادی مسی یا آلومینیوم و تولید انواع کابل فرمان و کنترل , کابل تخصصی , کابل قدرت , کابل کنترل , کابل شیلددار , کابل آرموردار , کابل چند رشته و انواع سیم مسی و سیم آلومینیومی با کیفیت بالا می باشد این شرکت از بهترین مواد برای روکش کابل و سیم برق استفاده می کند روکش های پی وی سی از معمول ترین روکش های سیم و کابل است. تولید و فروش سیم و کابل بر اساس نیاز مشتری در سایزهای مختلف , با هادی های متنوع و در متراژ های گوناگون انجام می شود.

از دیگر انواع سیم برق می توان به سیم آلومینیوم اشاره نمود برای ساخت این نوع سیم از هادی آلومینیومی به جای هادی مسی استفاده می شود. آلومینیوم یک فلزی نرم و سبک و  نقره ای کدر می باشد که رسانای جریان برق است و از آن برای ساخت انواع سیم برق استفاده می شود. زمانی که این فلز در معرض هوا قرار می گیرد، یک لایه نازک از اکسید آلومینیوم روی سطح آن تشکیل می­ شود. 


سیم آلومینیوم و فروش انواع سیم برق


از مهمترین ویژگی های فلز آلومینیوم می توان به غیر سمی، غیر مغناطیسی و غیر قابل اشتعال بودن آن اشاره نمود و ای مسئله که این فلز رادیواکتیو نیز نمی باشد بسیار مهم است. تولید انواع سیم برق و کابل برق از این فلز امکان پذیر است. 


تولید سیم آلومینیوم  با روکش و بدون روکش


از دیگر مشخصاتی که این فلز دارد این است که از قیمت پایینی برخوردار است و برای جایگزینی مس در ساخت سیم و کابل برق بسیار مناسب است. در بسیاری از پروژه ها نیازی به استفاده از مس برای ساخت سیم نیست و می توان به جای مس از آلومینیوم استفاده نمود این مسئله می تواند تا حد زیادی هزینه های خرید سیم برق برای پروژه را کاهش دهد. 


تولید سیم برق و سیم آلومینیوم


سیم آلومینیوم و مشخصات آن

از مهمترین مشخصاتی که سیم های آلومینیومی دارند می توان به قیمت مناسب و کیفیت نسبتا خوب آنها در مقایسه با قیمت شان اشاره کرد که در بالا نیز ذکر شد. اما سیم آلومینیوم همچنین دارای ویژگی های زیر می باشد:

 سیم آلومینیوم دارای وزن بسیار سبکی است


سیم آلومینیوم و انواع سیم مسی


هدایت الکتریکی در سیم آلومینیوم نسبتا بالا است اما در مقایسه با مس کمتر است

سیم آلومینیوم نسبت به سیم مسی از قیمت مناسب تری برخوردار است

چرا از آلومینیوم در تولید سیم استفاده می شود

به دلیل برخی ویژگی هایی که آلومینیوم دارد می توان در برخی موارد به  جای مس از این فلز برای تولید سیم و کابل استفاده نمود. 


قیمت سیم آلومینیوم و فروش سیم برق


در سیستم های توزیع و انتقال انرژی از سیم استفاده می شود که مس یکی از اصلی ترین مولفه ها برای تولید سیم است اما امروزه سیم آلومینیوم نیز با دارا بودن برخی از ویژگی ها برای این کار مناسب است: 

سبک تر بودن زیاد آلومینیوم در مقایسه با مس 

چگالی بسیار کمتر آلومینیوم که در حدود 30% چگالی مس است.

میزان فراوانی آلومینیوم در طبیعت بسیار بیشتر از مس است.


کاربرد سیم آلومینیوم در سیم کشی و انواع کابل برق


وزن هادی سیم برق یکی از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود این موضوع در دکل های نگهدارنده اهمیت زیادی دارد. سبکی وزن آلومینیوم باعث کاهش وزن کابل شده و حمل و نقل و جا به جایی آنها در مقایسه با کابل های با هادی مسی بسیار آسان تر است. سبکی وزن آلومینیوم دارای مزایای بسیار زیاد می باشد. آلومینیوم 8% فلزات سطح زمین را تشکیل می دهد. 


انواع سیم افشان و سیم آلومینیوم و کابل افشان


با توجه به محدود بودن ذخیره معادن مس و روند رو به کاهش آن قیمت مس همیشه زیاد بوده و روبه افزایش است. در حالی که فلز آلومینیوم با توجه به فراوانی آن در طبیعت، دارای قیمت مناسب و ثابتی بوده است. هدایت الکتریکی در سیم های آلومینیوم حدود 60 درصد سیم مسی است اما به دلیل وزن سبک تر و  قیمت مناسب تر آن می تواند جایگزین مناسبی برای مس باشد.


سیم آلومینیوم و سیم مسی و انواع کابل تخصصی


سیم آلومینیوم و کاربردهای آن

از سیم آلومینیوم برای کاربردهای مختلفی می توان استفاده نمود اما در اینجا به برخی از مهمترین موارد کاربرد این سیم برق اشاره می کنیم: 

تولید سیم پیچ از جمله سیم پیچ ترانسفورماتور فرکانس بالا

استفاده در خطوط هوایی به دلیل وزن کم و سبکی زیاد

ترانسفورماتور انتقال سیگنال فرکانس بالا

کویل الکترومغناطیسی کلی موتو

موتور میکرو

سیم الکترومغناطیسی ویژه کویل صدا، سی دی رام

 سیم پیچ الکترومغناطیسی سیم

درایو داخلی قطعات مختلف مانند تلفن همراه


سیم آلومینیوم در شرکت راجین کابل پارسیان با کیفیت بالا


شرکت راجین کابل پارسیان از تولید کنندگان بنام انواع سیم برق و کابل برق اعم از کابل مفتولی , کابل تخصصی , کابل افشان , کابل آرموردار و ....در کشور است که در سایز های سفارشی مشتریان و با کیفیت مطلوب انواع سیم خود را تولید می نماید. این سیم ها بر روی قرقره های فلزی جای می گیرند. برای محافظت از سیم آلومینیوم در برابر ضربه در این شرکت از پوشش کارتن پلاست استفاده می شود.


کابل برق و سیم آلومینیوم و کابل آرموردار


 سیم های تولیدی بر روی قرقره بنا به تقاضای خریدار و توافق واحد فروش قابل تحویل می باشد. قیمت سیم آلومینیوم روکش دار به سایز سیم  و نرخ روز فلز آلومینیوم بستگی دارد. سیم آلومینیوم در شرکت راجین کابل به صورت روکش دار و بدون روکش عرضه می شود.




http://www.rcpe.asia


09131174690


03132221216

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی